Izcila klientu apkalpošana, spējot improvizēt

Lai Tavi klientu apkalpošanas speciālisti kļūtu par sevis vislabāko versiju.

Pielietojamās improvizācijas treniņi pilnveidos un stiprinās sekojošas "soft skills" prasmes:
  • aktīvā klausīšanās un sadzirdēšana
  • spēja izzināt klienta patieso vajadzību
  • prasme atrast visdažādākos risinājumus
  • empātija un emocionālā inteliģence
  • emociju vadība
  • ķermeņa valoda
  • balss toņa un intonācijas izmantošana
  • strukturēta runa
  • stāstu veidošana
  • sarežģītu lietu vienkārša paskaidrošana
  • pašmotivācija

Apmācību programmas izstrāde

Apmācības tiek pielāgotas Tavas klientu apkalpošanas komandas specifikai un vajadzībām.
Apmācības kā zvanu centros strādājošajiem, tā klientu apkalpošanas speciālistiem, kas satiek klientus aci pret aci.

Pirmajā tikšanās reizē izrunājam jūsu vajadzības, iepazīstamies ar komandu un darba specifiku. Pēc tam vienojamies par sasniedzamo mērķi.

Apmācības vadām kā klātienē, tā tiešsaistē, izmantojot Zoom zvanu platformu.
Visas apmācības sastāv no 30% teorijas, 65% praktiso nodarbību un situāciju simulāciju un 5% tīra prieka!
KAS VADĪS APMĀCĪBAS

Aija Iesalniece

programmas izveidotāja un viena no trenerēm

Klientu apkalpošanas profesionāle ar 360° pieredzi: 
  • strādājusi zvanu centrā par klientu apkalpošanas speciālisti
  • vadījusi klientu apkalpošanas komandu
  • vadījusi apmācību un kvalitātes departamentu klientu apkalpošanā (ārpakalpojuma sniedzēja zvanu centrā)
  • vadījusi reģionālos klientu apkalpošanas departamentus Eiropas valstīs un Skandināvijā
  • vadījusi starptautiska uzņēmuma grupas klientu apkalpošanas departamentu, atverot jaunus centrus, ieviešot kvalitātes uzraudzību un vadot pilnu departamentu darbību 16 valstīs visā pasaulē
  • unikālā pakalpojuma "klientu serevisa pop - up kvalitātes tests" izveidotāja
Programmā apvienojusi savu klientu apkalpošanas pieredzi ar komunikācijas un improvizācijas piereidzi, izveidojot unikālus praktiskos treniņus, kas precīzi mērķēti uz klientu apkalpošanas speciālistiem nepieciešamo, specifisko prasmju pilnveidošanu

Krišjānis Berķis

Krišjānis Berķis ir improvizators, pasākumu vadītājs, kā arī komunikācijas treneris.
7 gadus darbojies Rīgas Improvizācijas teātrī kā aktieris un pasniedzējs. 
Spēj atraisīt komunikācijas prasmes pat vis-introvertākajos cilvēkos, jo pats ļoti labi zina, kā ir tādam būt.

Elīna Biseniece

Improvizācijas teātra aktrise kopš 2009. gada, improvizācijas trenere, podkāsta "Būsim reāli" veidotāja un vadītāja, mācību un meistarklašu vadītāja, sabiedrisko attiecību un komunikācijas speciāliste.
Praktizē improvizāciju jau 10 gadus.
Sazinies
Email again: