Izcila klientu apkalpošana, spējot improvizēt

Lai Tavi klientu apkalpošanas speciālisti kļūtu par sevis vislabāko versiju.

Pielietojamās improvizācijas treniņi pilnveidos un stiprinās sekojošas "soft skills" prasmes:
  • aktīvā klausīšanās un sadzirdēšana
  • spēja izzināt klienta patieso vajadzību
  • prasme atrast visdažādākos risinājumus
  • empātija un emocionālā inteliģence
  • emociju vadība
  • ķermeņa valoda
  • balss toņa un intonācijas izmantošana
  • strukturēta runa
  • stāstu veidošana
  • sarežģītu lietu vienkārša paskaidrošana
  • pašmotivācija

KAS VADĪS APMĀCĪBAS

Aija Iesalniece

programmas izveidotāja un viena no trenerēm

Klientu apkalpošanas profesionāle ar 360° pieredzi: 
  • strādājusi zvanu centrā par klientu apkalpošanas speciālisti
  • vadījusi klientu apkalpošanas komandu
  • vadījusi apmācību un kvalitātes departamentu klientu apkalpošanā (ārpakalpojuma sniedzēja zvanu centrā)
  • vadījusi reģionālos klientu apkalpošanas departamentus Eiropas valstīs un Skandināvijā
  • vadījusi starptautiska uzņēmuma grupas klientu apkalpošanas departamentu, atverot jaunus centrus, ieviešot kvalitātes uzraudzību un vadot pilnu departamentu darbību 16 valstīs visā pasaulē
  • unikālā pakalpojuma "klientu serevisa pop - up kvalitātes tests" izveidotāja
Programmā apvienojusi savu klientu apkalpošanas pieredzi ar komunikācijas un improvizācijas piereidzi, izveidojot unikālus praktiskos treniņus, kas precīzi mērķēti uz klientu apkalpošanas speciālistiem nepieciešamo, specifisko prasmju pilnveidošanu