KLIENTU APKALPOŠANAS UZLABOŠANA

Lai jūsu klientu apkalpošanas speciālisti kļūst par labāko sevis paša versiju

4 SOĻI LĪDZ IZCILAI KLIENTU PIEREDZEI

Laimīgi klienti sākas ar laimīgiem darbiniekiem.

#1 TIKŠANĀS

Esošās klientu apkalpošanas iepazīšana, jūsu ikdienas izaicinājumu izzināšana un vēlamā iznākuma noteikšana.

#2 TESTS, KOMANDAS IEPAZĪŠANAI

Jūsu klientu apkalpošanas novērtēšana, izvēloties piemērotāko veidu:

  • klientu apkalpošanas pop-up tests. Mūsu izveidota, unikāla metode, kuras laikā tiek pārbaudītas jūsu speciālistu prasmes un reakcijas uz dažādām, neierastām situācijām.   

  • tikšanās ar komandu un dažādu pielietojamās improvizācijas spēļu izspēle, lai novērtētu patreizējās komunikācijas un klientu apkalpošanas prasmes;

  • elektroniski aizpildāms personības tests VAI, ja iespējams, reālās klientu apkalpošanas novērošana (uz vietas klientu centrā vai veikalā, zvanu klausīšanās un tml.)

#3 REZULTĀTU ANALĪZE

Klientu apkalpošanas vērtējums pēc starptautiskajiem standartiem* (NPS un CSAT), kā arī Jūsu klientu servisa speciālistu stipro un uzlabojamo prasmju iedalījums un analīze. Balstoties uz iegūtajiem rezultātiem: piedāvāts apmācību plāns.

*Pieejams tikai, ja izvērtēšana notiek ar klientu servisa Pop-up testu

#4 APMĀCĪBU PROGRAMMA NEPĀRTRAUKTAI KLIENTU APKALPOŠANAS KVALITĀTES UZLABOŠANAI

Tas var notikt citādi, kā ierasts. Apmācību programma, kas izstrādāta un pielāgota Jūsu klientu apkalpošanas speciālistiem un uzņēmuma specifikai.

Programmas pamatā ir pielietojamās improvizācijas treniņu tehnikas apvienojumā ar klientu apkalpošanas un cilvēku personības un komunikācijas teoriju. Šis apvienojums ļauj izprast, kā treniņi palīdz darba ikdienā, kā arī palīdz paplašināt katra dalībnieka komforta zonas robežas un atvērt perosnīgo potenciālu.

Apmācības izstrādātas tā, lai tajās iegūtās prasmes kļūtu par klientu apkalpošanas speciālistu un pārdevēju ikdienas ieradumu, tādējādi sniedzot ilgtermiņa rezultātus.

Šī programma ne tikai uzlabo klientu apkalpošanas speciālistu spēju reaģēt jebkurā situācijā nekavējoties un radoši, tādējādi uzlabojot klientu apmierinātību, bet arī motivē darbam un uzlabo lojalitāti pret uzņēmumu kopumā.

MŪS IZVĒLAS:

KO SAKA KLIENTI:

pasizaugsmebezVardiem.png

"Man šajās apmācībās visnoderīgākie bija praktiskie treniņi par to, kā strādāt ar dažādiem klientu tipiem."

No anonīmajām aptaujas anketām

IMG_20190521_115710.jpg

"Nekas nepietrūka, viss bija labi. Nepiespiesta vide, labi praktiskie uzdevumi un viegli uztverama teorija. Galvenā atziņa: jāatceras, ka mēs katrs vienu un to pašu varam uztvert un saprast atšķirīgi"

No anonīmajām aptaujas anketām

RUNAS RĀMIS

©2019 by Runas Rāmis