Blurred people mingling

KLIENTU APKALPOŠANAS UZLABOŠANA

Lai jūsu klientu apkalpošanas speciālisti un pārdevēji kļūst par labāko sevis paša versiju

4 SOĻI LĪDZ IZCILAI KLIENTU PIEREDZEI

Laimīgi klienti sākas ar laimīgiem darbiniekiem.

#1 TIKŠANĀS

Esošās klientu apkalpošanas iepazīšana, jūsu ikdienas izaicinājumu izzināšana un vēlamā iznākuma noteikšana.

#2 TESTS, KOMANDAS IEPAZĪŠANAI

Jūsu klientu apkalpošanas novērtēšana, izvēloties piemērotāko veidu:

  • klientu apkalpošanas pop-up tests. Mūsu izveidota, unikāla metode, kuras laikā tiek pārbaudītas jūsu speciālistu prasmes un reakcijas uz dažādām, neierastām situācijām.         *Iepazīsti mūsu pop-up testa varoņus šajā lapā zemāk;

  • tikšanās ar komandu un dažādu pielietojamās improvizācijas spēļu izspēle, lai novērtētu patreizējās komunikācijas un klientu apkalpošanas prasmes;

  • elektroniski aizpildāms personības tests (OCEAN, Big5) un, ja iespējams, reālās klientu apkalpošanas novērošana (uz vietas klientu centrā vai veikalā, zvanu klausīšanās un tml.)

#3 REZULTĀTU ANALĪZE

Klientu apkalpošanas vērtējums pēc starptautiskajiem standartiem* (NPS un CSAT), kā arī Jūsu klientu servisa speciālistu stipro un uzlabojamo prasmju iedalījums un analīze. Balstoties uz iegūtajiem rezultātiem: piedāvāts apmācību plāns.

*Pieejams tikai, ja izvērtēšana notiek ar klientu servisa Pop-up testu

#4 APMĀCĪBU PROGRAMMA NEPĀRTRAUKTAI KLIENTU APKALPOŠANAS KVALITĀTES UZLABOŠANAI

Tas var notikt citādi, kā ierasts. Apmācību programma, kas izstrādāta un pielāgota Jūsu klientu apkalpošanas speciālistiem un uzņēmuma specifikai.

Programmas pamatā ir pielietojamās improvizācijas treniņu tehnikas apvienojumā ar klientu apkalpošanas un cilvēku personības un komunikācijas teoriju. Šis apvienojums ļauj izprast, kā treniņi palīdz darba ikdienā, kā arī palīdz paplašināt katra dalībnieka komforta zonas robežas un atvērt perosnīgo potenciālu.

Apmācības izstrādātas tā, lai tajās iegūtās prasmes kļūtu par klientu apkalpošanas speciālistu un pārdevēju ikdienas ieradumu, tādējādi sniedzot ilgtermiņa rezultātus.

Šī programma ne tikai uzlabo klientu apkalpošanas speciālistu spēju reaģēt jebkurā situācijā nekavējoties un radoši, tādējādi uzlabojot klientu apmierinātību, bet arī motivē darbam un uzlabo lojalitāti pret uzņēmumu kopumā.

IEPAZĪSTI DAŽUS NO MŪSU POP-UP TESTA* VAROŅIEM

Pop-up tests: klientu apkalpošanas kvalitātes vērtējums, izmantojot pārveidotu un pielāgotu slepenā pircēja pakalpojumu.
Reālajā laikā tiek izspēlētas neierastas un ierastas klientu apkalpošanas situācijas, lai diagnosticētu darbinieku stiprās un vājās puses un kopējo klientu apkalpošanas līmeni uzņēmumā.

Testu veic profesionāļi, izspēlējot kādu no scenārijiem, kura ietvaros tiek pārbaudīta Jūsu speciālista komforta zona un spēja reaģēt neierastās situācijās. Testa laikā tiek ievērota goda un cieņas neaizskaramība. Tests tiekveikts slepenā pircēja tehnikas veidā, vienlaicīgi, gan pārbaudot jūsu esošo klientu apkalpošanas kvalitāti pēc jūsu iekšējiem un arī starptautiskajiem standartiem, kā arī izvērtējot klientu apkalpošanas speciālistu prasmes un iemaņas dažādās situācijās.

* Ja izvēlies komandas iepazīšanas un esošā servisa novērtēšanas metodi, kas aprakstīta punktā #2, augstāk šajā lapā 

Casual Woman

ANNA

Patiess izaicinājums uzmanībai un radošumam

Elza un Ralfs ir ārkārtīgi enerģiski bērni. Viņi ir labākie draugi kopš dzimšanas. Kad viņi ir kopā, enerģijas lādiņš dubultojas un viņu acīm un rokām garām nepaslīd pilnīgi nekas. Arī Elzas mamma, kura šodien pieskata abus rezgaļus, ne vienmēr var viņus novaldīt. Turklāt viņa ir ļoti ieinteresēta Tavā produktā, kā arī vēlas parunāt par sarežģīto bērnu audzināšanu kopumā. Vai Tev pietiks pacietības un enerģijas balansam starp nesagrautu veikalu, apmierinātu klientu un pārdotu pakalpojumu?

Vienkāršs empātijas un personīgas attieksmes cienītājs

Viktors un Laima bija kopā četrdesmit gadus. Tomēr laiks ir nepielūdzams un tagad Viktors ir viens. Viņš vāji dzird, tomēr tas nemazina viņa vēlmi sarunāties. Lēnām un personīgi. Vai Tu Viktoram to spēsi liegt? Un vai vajag?

Nepiekāpīgākā būtne Latvijā

Rebeka ir skaista un viņa to apzinās. Rebeka ir pieradusi iegūt visu, ko vēlas. Un, ja Rebeka vēlas atlaidi, viņa to dabūs. Bet varbūt Rebeka vēlas uzaicināt Tevi uz randiņu? Ja viņa to vēlas, tad zini, ka viņa darīs visu, lai to panāktu.

Ja Dons Žuans būtu Latvietis...

Kaspars ir izskatīgs un par sevi pārliecināts vīrietis. Kaspars mīl sievietes. Visas. Tikko beidzot telefona sarunu ar vienu, viņš pievēršas nākamajai. Viņš pievēršas Tev, nemaz nemulstot, ka Tu dzirdēji viņa sarunu ar draudzeni. Kasparam piemīt dabisks šarms. Vai Tu spēsi noturēties? Vai ir iespējams savienot profesionālismu un koķetīgumu?

Paša nelabā advokāts

Valdis zina visu. Pilnīgi visu. Valda viedoklis ir vienīgais un pareizais. Un kā nu ne, Valdis taču ir pieredzējis jurists. Kā Tu reaģēsi, kad katrs Tavs vārds tiks iztirzāts un Tavs viedoklis pārliecinoši apšaubīts? Kurš uzvarēs šajā tiesas prāvā - Tu vai Valdis? Vai šeit vispār ir iespējams uzvarētājs?

Izaicinājums pašiem zinošākajiem

Ilze ir perfekcioniste. Ilze vēlas zināt visu par visu, tādēļ viņai nekad neaptrūksies jautājumu, lai iepazītu Tavu produktu vēl detalizētāk un saprastu pilnīgi visu. Un vai Tev pietiks pacietības un zināšanu?

Children Doing Headstands

RALFS UN ELZA

Meistare pacietības pārbaudīšanā

Anna var darīt visu vienlaicīgi! Čatot, paēst, klausīties mūziku, lasīt jaunākās ziņas un noskaidrot kaut ko vairāk par Tavu produktu. Bet vai tiešām darot šo visu vienlaicīgi, viņa arī sadzird Tevis teikto? Un cik pacietīgs Tu būsi, atkārtojot vēlreiz un vēlreiz atbildes uz vienu un to pašu jautājumu? Un ja nu Anna visu pārprot?

Young Lawyer

VALDIS

Serious Stare

JURIS

Female Teacher

ILZE

Female Artist

REBEKA

Farmer on Tractor

VIKTORS

Attractive Young Male

KASPARS

Dusmu menedžmenta smagākais pārbaudījums

Vispār jau Jurim ir laba sirds. Vienkārši šodien Jurim bija ļoti slikta diena. Un jebkas, ko Tu darīsi, Juri kaitinās un viņu neapmierinās. Vai Jura dusmas ir iespējams savaldīt? Vai Juris kļūs mierīgs un priecīgs?

RUNAS RĀMIS

©2019 by Runas Rāmis