Sarunāties var arī klusējot. Podkāsta "Sarunas par sarunām" 7. epizode

Podkāsta “Sarunas par sarunām” mērķis ir iepazīstināt ar dažādām sarunu situācijām, ļaujot klausītājam mācīties no citu cilvēku sarunu veiksmīgās un arī neveiksmīgās pieredzes. “Sarunās par sarunām” mēs aicinām dažādus viesus, kuru profesionālā ikdiena ir cieši saistīta ar sarunāšanos. Podkāstā tiek apskatīti visi iespējamie sarunu veidi, sākot ar privātajām, turpinot ar klientu un ikdienas darba sarunām un beidzot ar publiskajām, lielu auditoriju priekšā.
Viesis: Ieva Brante
Lasīt tālāk

Emocijas sarunā

Emocijas ietekmē sarunas gaitu. Tu to zini un es to zinu.
Lielisks veids, kā to novērot ir jebkura improvizācijas teātra izrāde, kurā tiek izmantota ļoti populāra tehnika: aina trīs emocijās.
Šī tehnika ir populāra tieši tā iemesla dēļ, ka skatītājus tā uzrunā ļoti, ļoti un sajūsmas, aplausu un smieklu vētra ir garantēta.
Ainas veiksmes pamatā ir tas pats, kas jebkurai labai improvizācijas ainai - skatītājs var sevi asociēt ar to. Un emocijas ir lielisks rīks, lai ļautu skatītājam sevi asociēt ar ainu.
Kā to izmantot savā labā, ikdienā?

Lasīt tālāk

Harisma un emocijas

Runā, ka nav nekā sliktāka par pilnīgu vienaldzību. Ne silts, ne auksts. Ne cepts, ne vārīts. Kaut kas pa vidu. Pelēks.

Savukārt, ja cilvēks izraisa emocijas, viņš izraisa arī viedokli.

Tavās interesēs ir, lai šis viedoklis virzītu cilvēku uz Tevis iecerētu rīcību. Tieši tādēļ būtiska ir spēja emocionāli saslēgties ar sarunas partneri vai publiku.


Lasīt tālāk