4 kļūdas klientu piesaistei online

Speciālisti, kuri individuāli trenē, māca un konsultē klientus, parasti savā darbā ir atbildīgi par visu – grāmatvedību, sociālo tīklu menedžmentu, uzņēmuma vadību u.t.t.

Daudzi sociālajos tīklos izvēlas informāciju likt reti vai nelikt vispār. Kā biežākie iemesli tiek minēti - pārāk daudz citu darbu, sajūta “ko tad es likšu”, "no tā nav jēgas" vai "biežāk kā vienu reizi - tā ir uzbāšanās."

Vai atpazini sevi? Apskaties zemāk, kādas ir biežākās kļūdas un to izraisītās sekas Tavai karjerai un klientu plūsmai.

 

Kļūda Nr.1: Nerunāt par sevi vispār

Sekas: Ja Tu nerunā par to, ko dari, cilvēki vienkārši nezina, ka ir pieejams Tavs pakalpojums.

Jā, protams, vienmēr varam cerēt uz “ja būšu labs, klienti nāks paši”, taču ar šādu pieeju var nākties gaidīt ļoti ilgi, dažreiz neko arī nesagaidot, vai ne?

Tai nav jābūt galvu reibinošai, producētai video reklāmai, filmētai Bali.

Pietiek tikai pastāstīt par sevi ar telefonu filmētā video. Izskaidrojot, kā un kāpēc palīdzi uzlabot cilvēku dzīvi, vari uzrunāt tos, kuriem tas ir vajadzīgs.

 

Kļūda Nr. 2: Nerunāt par sevi regulāri.

Sekas: Ja nerunā regulāri, cilvēki aizmirst, ka ir iespēja izmantot Tavus pakalpojumus.

Vai Tu atceries visu, ko redzēji sociālajos tīklos vakar?

Tieši tā.

Dienā mēs apskatām simtiem publicēto ziņu, un mums katram ir savas rūpes, kuras aizņem prātu.

Pat, ja Tavs pakalpojums tiešām mainītu Tava topošā klienta dzīvi, ir jāpaiet laikam, kamēr informācija nosēžas atmiņā, kamēr viņš vai viņa pārliecinās, ka var Tev uzticēties.

Tāpēc ir vajadzīga atkārtota, regulāra saziņa ar savu sociālo tīklu auditoriju.

 

Kļūda Nr. 3: Tu regulāri publicē ziņas, taču.. kopējot to, kas jau ir citiem.

Sekas: Tu palaid garām iespēju atrast savus ideālos klientus.

Tavs saturs potenciālajam klientam rāda, kāda būs noskaņa, stils, pieeja pakalpojuma sniegšanas laikā.

Ja liec autentisku saturu, kurā izpaud savu personību un dalies ar īstiem stāstiem no savas pieredzes, palielini iespēju, ka... Tavs darbs kļūst vieglāks!

Pie Tevis nāks tie, kurus uzrunā Tava pieeja un Tavs domu gājiens. Tie, ar kuriem Tev ir profesionāla saderība.

Kļūda Nr. 4: Tu publicē tikai citātus vai foto.

Pat Instagram, kas gadiem ir atpazīstams kā foto mīļu sociālais tīkls, publiski paziņojuši, ka turpmāk dos priekšroku video formātam.

Piemēram, šobrīd Instagram platformā publicējot Reel formas video, Tu vari sasniegt vairāk cilvēku ārpus sava sekotāju loka, kā jebkad agrāk!

Vai Reel būs aktuāli pēc pusgada, nezinām. Taču video kā formāts paliks pilnīgi noteikti. Tāpēc Tu palīdzēsi sev, ja jau tagad trenēsies stāties kameras priekšā un stāstīt par to, kas ir noderīgs klientam, video formā. Īsi, konkrēti, aizraujoši, pārliecināti.

 

Pievienojies 3 dienu intensīvajam klātienes kursam sporta un veselīga uztura treneriem, koučiem, stila, deju, mūzikas un citiem individuālajiem konsultantiem, kuri vēlas veidot veiksmīgu un autentisku tēlu tiešsaistes vidē, lai piesaistītu savu īsto auditoriju, iedvesmotu to caur kameras aci un spētu veiksmīgi reaģēt negaidītās “live” video situācijās.


Iepriekšējā
3 lietas ko teikt, kad nezini ko teikt
Nākamā
4 publiskās runas tēli, kas rodas stresa dēļ